Tera-online.info

Nazwa użytkownika

Hasło

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Sinestral Manor

Sinestral Manor to druga instancja, którą napotykamy zwiedzając tereny Popori położone na południowy wschód od Veliki. Przeznaczona jest dla pięciu graczy między 26-30 poziomem.

Instance Tera

Informacje

Scions of Lok wraz z podległymi mu wampirami pracują wspólnie by wyprodukować dementaliths – kamienie służące do kontrolowania umysłów istot śmiertelnych, dzięki którym wampiry będą mogły zaspokoić swój głód. Musisz ich powstrzymać zanim urosną w siłę i zaczną siać pustoszenie w poporii i innych malowniczych krainach.

Wymagania

Lokacja wymaga minimum 26lvl. W środku znajdujemy legiony Lokian i wampirów oraz czterech niezwykle potężnych bossów skrywających unikalne przedmioty, których zdobycie nie jest proste. By czerpać pełną radość i zobaczyć kompletne oblicze Sinestral Manor należy podążać za wątkiem Insanity Epidemic rozpoczynającym się w Poporii.

Historia

Generał Semeal wysyła nas do prowincji z nową misją. Musimy zidentyfikować problemy, które doskwierają Poporii, i zlikwidować je. Gdy przybywamy na miejsce wraz z miejscowymi uczonymi badamy dziwną moc wpływającą na ludzi, którzy przebywają w okolicy cmentarza. W czasie swoich badań udaje się nam uratować karawanę z aparaturą konieczną do identyfikacji źródła – relikwii znanej jako dementaliths.

Następnie badacze wysyłają nas do Jelene. Jej wybuchowe metody pozwalają zobaczyć nowe niepokojące fakty – symbole Lok zostały wpisane na demonicznych kamieniach. A co gorsza w całe zamieszanie zaangażowane są również wampiry, choć nikt nie wie jaki mają w tym cel.

Sinestral Manor -Tera Online

Justica Bruke jest naszym informatorem w tej prowincji. Wraz z prefektem Paką prosi nas byśmy zajęli się sprawą wampirów. Paka wysyła nas do Jelene, która jest przekonana że wampiry są pionkami w grze Potomków Loka. Wciąż jednak nie wie jakie są ich zamiary. Wspomina że widziała kultystę Surdeka robiącego notatki. Zostajemy wysłani by je zdobyć podczas gdy ona udaje się zbadać drogę do dworu.

Nazwa zadania Min Level Typ Rozpoczyna
Blood Will Always Tell 24 Misja Bruke

Zapiski mówią o produkcji dementaliths i wszystko wskazuje na to ze powstają one w samym dworze. Jelena mówi, że znalazła sposób aby się do niego dostać, lecz by tego dokonać musimy zdobyć królewską krew. Dostajemy kolejny rozkaz. Tym razem zostajemy wysłani do sarkofagów hrabiego i hrabiny. Podczas tego zadania napotykamy jednak małą komplikację. Ich duchy bronią miejsc spoczynku i nie zamierzają oddać krwi bez walki.

Tera Online Sinestral Manor

Nazwa zadania Min Level Typ Rozpoczyna
A Manor Invasion 26 Misja Jelena

Dzięki hojnej „darowiźnie” hrabiego i hrabiny, jesteśmy gotowi do szturmu na zamek. Jelene ma już wszystkie potrzebne plany. Zanim jednak przekraczamy próg Sinestral Manor spotykamy paru ludzi którzy chcą zamienić z nami kilka słów. Gdy już odbyliśmy wszystkie rozmowy, zbieramy grupę dzielnych wojowników wraz z potrzebnym ekwipunek i ruszamy. Jelena czeka na nas w środku i przekazuje nam kolejne instrukcje.

Nazwa zadania Rozpoczyna Zadanie
New Converts Kasador Collect Escort Tokens
Coughing up Blood Kasador Collect vampir fangs
Treason’s Reward Segodun Execute the traitor Kagaron
Ruszajmy

Dementaliths ukryte są w strzeżonej kaplicy. Aby się tam dostać musimy pokonać przywódców wampirów: księżną Tirania i Dukea Volperon. Jelena śpieszy naprzód aby wyłączyć alarm, dzięki czemu możemy pobiec skrótem do drabiny prowadzącej wprost do liderów wampirów.

Sinestral Manor - Tera Online

Cross redWejście do instancji

Cross yellowKagaron

Cross orangeMagazyn

Cross greenTirania

Cross blueDuke Volperon

Cross pinkMalgarios


Korytarze pełne są czarownic, upiorów a także zaufanych sług wampirów. Wszyscy poza nami i Jelene są czystym złem. W większych pomieszczeniach należy pamiętać żeby nie ściągać dodatkowych mobów. Rozwaga i taktyka jest kluczem do wygrania walki, a nawet jeden dodatkowy potwór może zamienić dobra zabawę i zwycięstwo w porażkę. W szczególności powinniśmy uważać w sali pełnej lewitujących upiorów. Używamy w niej ataków na odległość, aby wyczyścić drogę w dół a następnie zajmujemy się książęcymi sługami strzegącymi dostępu do kolejnego korytarza.

Kagaron

Podążając śladem Jeleny docieramy do pokoju z dużymi drzwiami po lewej stronie w którym aż roi się od upiorów. Gdy uporamy się już ze wszystkimi przechodzimy przez wcześniej wspomniane drzwi i podążamy schodami w dół. Na ich końcu natrafiamy na dziesiątki małych potworów, które najlepiej atakować umiejętnościami AoE.

Po wygranej walce widzimy parę Lokians strzegących wejścia do jednaj z cel. Pilnują oni zdrajcę poporii – Kagarona. Nie wygląda on najlepiej, jednak nie należy go lekceważyć. Używa on potężnych eksplozji magicznych oraz co jakiś czas przyzywa sześciu sługusów – mini-Kagaron. Jednak prawdziwym problemem może okazać się jego atak obszarowy, który zadaję naprawdę duże obrażenia, a ponadto potrafi wywrócić nawet ciężko zbrojnego tanka. Jednak nie ma się co martwić jeżeli każdy w grupie należycie wykonuje swoje zadanie, zdrajca nie sprawia nam większych kłopotów.

TERA - Sinestral Manor Kagaron

Gdy poradzimy sobie już z bossem możemy wrócić z powrotem do góry i kontynuować drogę na wschód. Pokonując kolejnych Lokian docieramy do magazynu w którym spotykamy ponownie Jelene. Nadszedł czas, aby ostatecznie pokonać panujące tutaj zło. Aby tego dokonać musimy wspiąć się po drabinie i wedrzeć do pokoju z fontanną w której płynie krew. To ponure miejsce zamieszkiwane jest przez straszliwą księżną Tiranie. Należy pamiętać żeby zabić wszystkie potwory znajdujące się w pomieszczeniu zanim ją zaatakujemy.

Tirania
Nazwa zadania Rozpoczyna Zadanie
A Manor Invasion Jelena Kill Duchess Tirania

Walka z Tiranie dzieli się na 3 fazy. Pierwsza najmniej dynamiczna, polega na zwykłym atakowaniu bossa grupą, jednak po chwili następuje faza druga i zaczyna ona ignorować całe wypracowane przez tanka Agro. Biega po pokoju przyzywając demoniczne lalki, które nas atakują. Musimy uporać się z nimi jak najszybciej by móc kontynuować walkę ze straszliwą wampirzycą. W ostatniej fazie nasza przeciwniczka używa ataku obszarowego, który rani wszystkich graczy stojących przed nią. Dlatego tank, musi kierować jej złość na siebie a pozostali członkowie grupy mogą wyprowadzać potężne ataki w plecy przeciwniczki.

TERA - Sinestral Manor Tiranie

To ostatnia ze sztuczek Tiranie, dlatego gdy udaje nam się ją pokonać rozdajemy zebrany loot i udajemy się przez wąskie drzwi na północ. Jak zwykle czeka tam na nas całkiem spora grupa Lokian. Walka z nimi nie powinna sprawić nam większych problemów. Gdy docieramy do ładnie ustrojonego, umeblowanego i nieco mrocznego pokoju naszym oczom ukazuje się Volperon.

Duke Volperon

Nazwa zadania Rozpoczyna Zadanie
A Manor Invasion Jelena Kill Duke Volperon

Na pierwszy rzut oka jest on dżentelmenem, jednak niech nas nie zmyli jego spokojna postawa. Naprawdę jest niebezpieczny. Trzyma on w swojej dłoni laskę, którą zadaje obrażenia. Jest niezwykle silny i precyzyjny, jego ataki niejednokrotnie mogą powalić kogoś z naszej grupy na ziemię. Szczególnie łatwo radzi on sobie z graczami lekko opancerzonymi, których potrafi błyskawiczne uśmiercić. Warto pamiętać o zachowaniu należytych odległości oraz o unikach. Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że czasami rzuca się na losowo wybraną osobę. Zadaje wtedy dwa szybkie cięcia laską i wyprowadza potężne kopnięcie. Jeżeli jest on rozwścieczony, nie zablokowany atak może okazać się tragiczny w skutkach. Kolejną rzeczą o której należy pamiętać jest klątwa Volperona. Jej zapowiedź brzmi „eat arcane death!” – jest to wyrok śmierci dla osoby, na którą zostanie ona rzucona. Trwa siedem sekund i systematycznie redukuje zdrowie przeklętej osoby, dlatego healerzy muszą uważnie wypatrywać zarażonych osób, zdjąć zdradliwy efekty i zająć się ranami.

TERA - Sinestral Manor Duke Volperon

Po skończonej walce widzimy krótki filmik, z którego dowiadujemy się, że magicznie zapieczętowane drzwi są już otwarte, a następnie widzimy Jelenę, która prosi, aby eskortować ją do drabiny. Trasa nie jest zbyt długa jednak ową wycieczkę może nam utrudniać fakt iż mamy tylko 15 minut aby pomóc strażniczce oraz to, że na naszej drodze powtórnie znaleźli się przeciwnicy. Gdy już jesteśmy na miejscu w wyznaczonym czasie rozmawiamy powtórnie z Jeleną, a następnie zeskakujemy w dół przez otwór do magazynu.

Nazwa zadania Rozpoczyna Zadanie
A Manor Invasion Jelena Escort Jelena

Nowy korytarz jest wypełniony pojedynczymi sługusami oraz „żniwiarzami” blokującymi dostęp do generatora dementalith. Jeśli nie mamy ochoty, lub czasu możemy zwinnie przebiegnąć między wirującymi dyskami, jednak jeżeli zależy nam na doświadczeniu możemy ich pokonać, torując sobie przejście dalej.

Malgarios

Na końcu korytarza naszym oczą ukazuje się kaplica przesiąknięta krwią. Musimy starannie pozbyć się wszystkich lokian znajdujących się w niej, gdyż mogą oni przysporzyć nam później poważnych problemów. Gdy już to zrobimy i jesteśmy gotowi by stoczyć ostateczną batalie, niszczymy generator dementalith w głębi sali. Ponownie oglądamy krótki filmik, w którym High Priestess Akia, rozwścieczona tym co właśnie zrobiliśmy, przyrzeka nam szybką śmierć i przyzywa Malagriosa, krwiożerczą bestię, aby udowodnić, że nie rzuca słów na wiatr.

A Manor Invasion Rozpoczyna Zadanie
New Converts Jelena Kill Malgarios

Malgarios to niezwykle wytrzymały i nieugięty przeciwnik, znany z brutalnych ataków. Tank musi trzymać aggro od pierwszych chwil starcia, gdyż bestia dość często naciera do przodu na przeciwników powodując dość duże obrażenia. Używa on również ataków obszarowych, nawet za swoje plecy dlatego wojownicy muszą być niezwykle czujni. Co jakiś czas Malgrios staje na środku pokoju i przywołuje grupę małych pająków do walki. Jest to najważniejszy moment całego starcia, ponieważ przynoszą one śmierć całym grupom i nie należy ich lekceważyć. Najlepszym sposobem jest niedopuszczenie do ich uspania przez uśpienie lub oszołomienie potwora jednak jeżeli mu się uda to tank wciąż zajmuje się nim bossem, a pozostali członkowie kierują swoją uwagę na nowych gości. Trzeba pamiętać go healerze ponieważ to właśnie do niego pająki mogą podbiegać jako pierwsze. Ataki muszą być silne i zdecydowane by rozprawić się z nimi jak najszybciej i całą grupą znowu wrócić do Malagriosa. Walczymy z nim do momentu aż odnosimy zwycięstwo.

TERA - Sinestral Manor Malgarios

Zwycięstwo

Gratulacje! Uratowaliśmy Poporie przed atakiem wściekłych wampirów. Nikomu już nie zagraża ich żądza krwi. Jeśli zrobiliśmy zadania poboczne, możemy użyć teleportu znajdującego się na końcu sali i wrócić po nagrody.