Tera-online.info

Nazwa użytkownika

Hasło

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Cultists’ Refuge

Cultist’s Refuge to trzecia instancja, którą napotykamy przemierzając świat TERA. Lokacja ta przeznaczona jest dla trzech do pięciu graczy posiadających 35-40 poziom.


Tera Online Cultists' Refuge

Informacje

The Scions of Lok skoncentrowali swoje siły w odległej, opuszczonej świątyni, znajdującej się w Val Aureum – piaszczystej, otoczonej z każdej strony wysokimi, rdzawymi górami krainie – gdzie planują wskrzesić upadłych sprzymierzeńców i wyzwolić nieopisaną potęgę wprost na Federację Valkyon.

Wymagania

Chociaż lokacja ta sama w sobie dostępna jest dla każdej postaci powyżej 35 poziomu, aby jednak doświadczyć pełni jej potencjału zechciej śledzić wątek „Samael’s Apparition”. Ta grupa questów rozpoczyna się na 35 poziomie w Val Aureum, mieście Tulufan, prowadząc Cię poprzez starożytne ruiny i wymagających przeciwników.

Historia

Dowódca Seir wysłał Cię do stolicy, abyś dołączył do oddziału specjalnego Elleona, który zajmuje się badaniem pogłosek dotyczących działalności Scions w świątyni znajdującej się w okolicy miasta Tulufan. The Sions of Lok pragnęli posłużyć się mocą legendarnych gigantów, lecz Twój bystry umysł i nieprzeciętne umiejętności pokrzyżowały ich plany. Choć jeszcze nie skończyłeś starej roboty, przydzielono Ci kolejne zadanie. Musiałeś odzyskać artefakt, który pozwoliłby im spróbować ponownie. W trakcie tego zadania, zabiłeś kilkoro z ich przywódców.

Nazwa zadania Min Level Typ Rozpoczyna
A Race Through Dark Places 35 Misja Automatycznie po zakończeniu Final Fury

Podczas gdy Ty zajęty byłeś walką na plaży z potworami i Lokianami, Elleon i reszta oddziału specjalnego wdarła się głęboko do starożytnej świątyni znanej jako Mroczna Katedra i słuch po nich zaginął. Po wykonaniu brudnej, papierkowej roboty wyruszasz, by spotkać Orlaith i Elsine w południowo-wschodnich obozowiskach. Orlaith i Elsine zgadzają się co do jednej rzeczy: Elleon deptał po piętach kapłance Scion, której to imię rymuje się z Ak i Kia. Deirin, mistrz teleportacji, może wysłać Cię głębiej do katedry, abyś uzyskał więcej informacji od Rendalfa.

Portal Cultists' Refuge

Prefekt Rendalf nie ma zbyt wielu dobrych informacji, lecz może wysłać Cię do jednego z arkanistów Elleona, imieniem Ruhna. Utrzymywała ona otwarty portal, przez który wcześniej przeszedł oddział specjalny, ale wygląda na to, że nie potrafi utrzymać go dłużej. Maoran, mistrz teleportacji, pomoże Ci się tam dostać, jeżeli nie chcesz iść na około.Raport Ruhny wiele wyjaśnia. Olbrzymia ilość energii została użyta, aby zamknąć portal, który próbuje podtrzymać. Konkretniej, kapłani Scion wykorzystują energię czerpaną z trzech potężnych potworów przeciwko arkanistce. Musisz je zgładzić, albo nie będzie ona w stanie utrzymać portalu do lokacji, do której oddział specjalny został wysłany na zwiady.

Wszystkie BAMy używają ciekawych taktyk, a ich położenie sprawia, że walka z nimi to nie lada wyzwanie. Po pierwsze, każdemu z nich towarzyszy poskramiacz Scion. Co więcej, komnaty w których się znajdują patrolowane są przez stosunkowo twardych najemników shurian. Musisz precyzyjnie obliczać każde zbliżenie, aby uniknąć sprowokowania najemników bądź Lokiańskich patroli. Fimbrilisks skaczą i uderzają z dużą szybkościa, ale oprócz tego posiadają umiejętność krzyku zadającego obrażenia. Jeżeli masz ze sobą kapłana lub mistyka, muszą oni być w gotowości wyleczyć Cię z efektu krwawienia.

Fimbrilisk

Jeżeli pozbyłeś się Fimbrilliks, Ruhna ma dla Ciebie jeszcze jedno zadanie. Używała ona „kotwicy” aby utrzymać portal prowadzący do oddziału i pomimo tego, że więź wydaje się silniejsza, coś tu nie gra. Zanim przejdziesz przez portal, musisz to sprawdzić. Odnajdź i pokonaj Libtrixis w korytarzach katedry.

Ruszajmy

Ruhna jest w stanie utrzymać stabilne połączenie do oddziału specjalnego Elleona . Sam lider, co było do przewidzenia, wyprzedził swój oddział i prawdopodobnie wpakował się w tarapaty. Resztki jego zespołu nie poradzą sobie bez Ciebie – musisz pomóc im dostać się do ich przywódcy.

Nazwa zadania Min Level Typ Rozpoczyna
Dark Dreams Sundered 37 Misja Ruhna (po ukończeniu A Race Through Dark Places)

A jeżeli masz jeszcze chwilkę czasu to…

Nazwa zadania Rozpoczyna Zadanie
Dark Beings Karus Zbierz Darkness Cores
Book of the Abyss Belenon Zbierz Books of the Abyss/td>
The Quality is Superb!n Nullu Zbierz Cultist Weapons
Imp-Probable Problem Raubelak Zabij Auric Imps

Pierwszą rzeczą od której trzeba zacząć, to otworzenie drzwi prowadzących do kolejnej części świątyni. Ze zwiadu wynika, że są one kontrolowane przez kamienie, z których pierwszy znajduje się w pomieszczeniu obok Ruhny. Obeliskiem opiekuje się stado impów i dziesiątki kolczastych pułapek, więc przedostań się do środkowej części pokoju tak szybko i w miarę bezboleśnie, jak się da. Nie zawracaj sobie głowy pogonią za upiorem. Pozbądź się impów, unikaj pułapek i aktywuj kamień. Wschodnie drzwi zostały otwarte.

W następnej komnacie aż roi się od szkieletów posiadających coś w rodzaju przepełnionej energią, świecącej kulki w klatce piersiowej. Są to Ksharans, niezwykle upierdliwy rodzaj nieumartych wykorzystywanych przez Scions of Lok. Szybkie, zwinne i śmiertelnie groźne, dadzą radę każdej nieprzygotowanej na to grupie. Jednak nie ma co się martwić na zapas – obecne tu beczki eksplodują, gdy zostaną uderzone. Walka z dystansu to dobry sposób, by łatwo ich wykończyć. Dalej napotkasz mnóstwo golemów i impów – te pierwsze są raczej statyczne, ale te drugie szybko otoczą mniej uważnych graczy. Golemy wytrzymują sporo, ale dobre wieści są takie, że właściwie nie musisz z nimi walczyć. Jeżeli masz w grupie lancera, użyj umiejętności Leash, aby usunąć je z drogi. Gotowe, możesz przejść do następnej komnaty!

Tera Dungeons

Po przekroczeniu progu Twoim oczom ukaże się otoczona chmarą wrogów Darvina. Zanim do niej dotrzesz zabij wszystko, co się rusza – jeżeli zanadto się zbliżysz, dołączy ona do walki. Nie chcesz, by tak się stało, ponieważ do następnej części zadania będziesz potrzebował ją całą i zdrową. Wystarczy, że utrzymasz ją przy życiu przez ten cały czas. Niestety, nie będzie Ci ona ułatwiała tego zadania. Chociaż dobrze czuje się w walce, nie jest tak wyszkolona jak Jelena, a kilka godzin nieprzerwanej walki potrafi odcisnąć piętno na najtwardszym nawet wojowniku.

Tuż za rogiem i w dół po schodach znajduje się kolejny obelisk, stojący przed zapieczętowanymi drzwiami – nie jest to jednak kamień, którego szukasz. Użycie go otworzy drzwi i postawi Cię przed kolejną próbą. Galanos niczym specjalnym Cię nie zaskoczy, z wyjątkiem tego, że uderza często i z wielką siłą. Miej na uwadze jego melodramatyczne wypowiedzi. Po pokonaniu bosa, pojawi się zachodni kamień. Aktywuj go i ruszaj do Jeleny po dalsze instrukcje.

Jelena dalej nie miała wieści od Elleona. Po krótkiej pogawędce z Nullą, wyruszasz na spotkanie z Akią. Jeżeli to ona stoi za całym tym bałaganem, nie ujdzie jej to na sucho. Istnieje szansa na to, że ukrywa się ona gdzieś w zachodniej części instancji. Droga dzieląca Ciebie od niechybnego upadku Akii aż roi się od nieumarłych i innego rodzaju paskudnych stworzeń. Gdy wreszcie odnajdujesz swoją zgubę to po lewej stronie znajdziesz zapieczętowane drzwi i lokację pełną martwych wrogów. Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości, porozmawiaj z kobietą w niebieskiej sukience. Akia atakuje magią ognia i lodu. Pomiędzy atakami staraj się mieć na uwadze podłogę – tak. Znaczenia czerwonego okręgu nie musimy Ci tłumaczyć.

Terkasia

Drzwi prowadzące na zewnątrz komnaty Akii zostały otwarte, ale ciągle nie wiemy, co stało się z Elleonem. Po przejściu stosunkowo krótkiego korytarza napotkasz pomieszczenie, a na jego środku księgę, przeczytaj ją a zobaczysz kolejnego bossa. Terkasia to twardy orzech do zgryzienia, ale jej ataki zbliżone są do tych wykonywanych przez Librixasa. Zwracaj uwagę na oczy i korpus – jeżeli któreś się zmienia, coś się zbliża. Mrugające oczy to znak, że możesz spodziewać się szybkiego, potrójnego ataku mackami. Jeżeli korpus zaczyna się obracać i przechylać, Terkasia wykona szarżę. Zasięgiem obejmuje ona całą planszę, więc trzymanie się na dystans na niewiele się zda. Bądź szybki, albo wierz w to, że Twoja broń w magiczny sposób pochłonie wszelkie obrażenia. Po pokonaniu gigantycznego, opancerzonego demona, spostrzeżesz Elleona po drugiej stronie pomieszczenia. Spokojny i opanowany jak zawsze, wyjaśni Ci dlaczego naprawdę grupa uderzeniowa jest tutaj i zaproponuje Ci dokończenie ich misji. Wróć do Jeleny z porcją dobrych wieści!

Teraz, kiedy pokonałeś już Terkasię i zniszczyłeś kamień dusz, Jelena uważa, że dobrze byłoby sprawdzić, co znajduje się za ostatnimi drzwiami. Oddaje Ci zwój który ułatwi zdjęcie pieczęci i wysyła Cię, abyś uporał się z tym, co tam napotkasz. Bhaozurbas sam w sobie jest armią i jeżeli nie czujesz się na siłach, w tył zwrot – jesteś wytłumaczony. Tym razem na serio – to nie będzie prosta walka. Argon potrafi się teleportować na krótkie dystanse – nikt nie jest bezpieczny. Co więcej, jego miecze są w każdym calu tak śmiercionośne, jak wyglądają. Daje on jednak wskazówki jak każdy inny potwór i przy odrobinie uwagi wyjdziesz z tego cało.

Bhaozurbas

Zwycięstwo

A więc to koniec. Znowu udało Ci się uratować Federacje! Pamiętaj, że oprócz opcjonalnego bossa wspomnianego powyżej, istnieje kilka questów pobocznych, które możesz wykonać podczas kolejnych wizyt W Cultists’ Refuge. Możesz również spróbować zrobić wszystkie za jednym zamachem, ale będziesz musiał mieć na uwadze to kiedy i gdzie kończysz główne questy i oddawać je kiedy tylko to możliwe.